۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۷

با صدور حكمي از سوي وزير كشور/

محمد فلاحي به عنوان فرماندار مريوان منصوب شد

محمد فلاحي به عنوان فرماندار مريوان منصوب شد

سنندج – خبرگزاري مهر: وزير كشور با صدور حكمي محمد فلاحي از نيروهاي بومي كردستان را به عنوان فرماندار شهرستان مرزي مريوان منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت چندين ماه از فعاليت استاندار دولت تدبير و اميد در كردستان، به صورت رسمي و با صدور حكمي از سوي وزير كشور محمد فلاحي به عنوان فرماندار مريوان منصوب شد تا اولين فرماندار جديد دولت در كردستان فعاليت خود را با حكم وزير كشور آغاز كند.

در حالي كه پيش از اين سه فرماندار شهرستان هاي دهگلان، بيجار و كامياران از سمت خود بركنار شده و افراد ديگري سرپرست شدند كه اين بار فرماندار مريوان بركنار و با صدور حكمي از سوي رحماني فضلي، محمد فلاحي به عنوان فرماندار شهرستان مريوان منصوب شد.

محمد فلاحي فرماندار جديد مريوان پيش از اين به عنوان بخشدار ننور بانه، معاون فرماندار مريوان، معاون مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري و همچنين سرپرست دفتر سياسي و انتخابات استانداري كردستان فعاليت داشته است.

محمد فلاحي فرماندار جديد شهرستان مريوان جايگزين عبدالله رشيدي پور شده است كه گفته مي شود وي در استانداري در يكي از مديريت هاي زيرمجموعه به كارگيري مي شود.

در حالي كه حكم فرماندار جديد مريوان روز گذشته صادر و به استان ابلاغ شد كه استاندار كردستان نيز با صدور حكمي شعبان سپهر را به عنوان مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري كردستان منصوب و معرفي كرد.

در حال حاضر سه فرمانداري در استان كردستان به وسيله سرپرست اداره مي شود و شايعات در خصوص تغيير فرماندار در چهار شهرستان ديگر استان كردستان به اوج خود رسيده است و گفته مي شود تا هفته آينده بازار عزل و نصب ها در حوزه وزارت كشور در اين استان به اوج خود مي رسد.

کد خبر 2276549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha